Ακτίνα: Κλειστό
Ακτίνα: km
Set radius for geolocation
post-title Κορωνοϊος: Tι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις για όσο «Μένουμε σπίτι»

Κορωνοϊος: Tι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις για όσο «Μένουμε σπίτι»

Κορωνοϊος: Tι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις για όσο «Μένουμε σπίτι»

Κορωνοϊος: Tι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις για όσο «Μένουμε σπίτι»

Όλοι γινόμαστε μια γροθιά για την μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού στην χώρα μας. Τα γυμναστήρια έχουν κλείσει καθώς και οι χώροι εστίασης και εμείς προσπαθούμε να περιοριστούμε όσο περισσότερο γίνεται στο σπίτι μας. Σε τέτοιες καταστάσεις η ατομική ευθύνη παίζει μεγάλο ρόλο στην δημόσια υγεία.

Αν και εφόσον η δουλειά σου το επιτρέπει, μπορείς να δουλέψεις από το σπίτι και αρχικά. Σύμφωνα με το must, μπορεί να μην ακούγεται ιδανικό το να βρίσκεσαι κάθε μέρα κλεισμένος και να δουλεύεις στο σπίτι σου αλλά ναι ίσως είναι και μια καλή ευκαιρία να αφιερώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου και την ψυχική σου υγεία. Πως θα γίνει αυτό; Με μερικά εύκολα tips.

Οργάνωσε τον ιδανικό χώρο εργασίας

Επέλεξε μια γωνιά του σπιτιού την οποία αγαπάς. Αν έχει ένα όμορφο παράθυρο από το οποίο μπαίνει φως ακόμα καλύτερα και διαμόρφωσέ την όπως ακριβώς θα ήθελες να είναι ιδανικά και το γραφείο σου στην δουλεία. Τοποθέτησε όμορφα λουλούδια και αντικείμενα τα οποία θα δώσουν μια πιο cozy διάθεση στον χώρο. Προσπάθησε να έχεις την γωνίτσα αυτή πάντα τακτοποιημένη και να την χρησιμοποιείς μόνο για την δουλεία. Με αυτό τον τρόπο θα μπαίνεις πιο εύκολα στο mood της δουλειάς χωρίς να αποσπάσαι από το γεγονός ότι βρίσκεσαι στο σπίτι και θα είσαι όσο παραγωγικός είσαι και στο γραφείο.

Γυμνάσου στο σπίτι

Μα πώς χωρίς βαράκια και σχοινιά TRX; Εύκολα! Καταρχάς αποφάσισε πότε θα κάνεις την γυμναστική σου. Ποια ώρα της ημέρας είναι η πιο βολική για εσένα. Αν κάθε πρωί κολλάς στην κίνηση μισή ώρα μέχρι να πας στην δουλειά σου εκμεταλλεύσου το τώρα. Μην κοιμηθείς περισσότερο αλλά επέλεξε να γυμναστείς το πρωί όση ώρα θα βρισκόσουν στην κίνηση.

Όσον αφορά τον τύπο γυμναστικής μπορείτε να επιλέξετε την κυκλική γυμναστική. Είναι γρήγορη με ασκήσεις που γίνονται κυρίως με το βάρος του σώματος. Γρήγορα και αποτελεσματικά λοιπόν.

Η yoga και ο διαλογισμός είναι ό,τι καλύτερο

Αν δεν θες να «κοπανιέσαι» πρωί-πρωί μπορείς να διαλογιστείς ή να κάνεις λίγη yoga. Βάλε μια χαλαρή μουσική και φτιάξε ατμόσφαιρα. Άναψε μερικά κεριά και συγκεντρώσου στις αναπνοές και τον εαυτό σου. Ποια είναι τα πράγματα που θες να κάνεις και να κατακτήσεις; Τώρα είναι η ώρα να τα βάλεις όλα σε μια σειρά. Κάνε μερικές απλές πόζες yoga για να χαλαρώσεις το κορμί σου από το άγχος και τον πανικό που δημιουργείται γύρω σου λόγω του ιού.

Μην κάθεσαι με τις πιτζάμες

Το ξέρω ότι το κάνεις, όλοι το κάνουν. Είναι η αίσθηση που νιώθουμε ότι δεν χρειάζεται να ετοιμαστούμε εφόσον δεν θα μας δει κανείς. Ξύπνα το πρωί και κάνε ένα ζεστό μπάνιο για όση ώρα θες. Απόλαυσέ το δεν χρειάζεται να βιάζεσαι. Επέλεξε ρούχα που θα σε κάνουν να νιώθεις άνετα, λες και πας για ένα χαλαρό καφεδάκι. Μπορεί να σου ακούγεται χαζό όμως θα σου αλλάξει πραγματικά όλη την διάθεση. Το να μένεις με τις πιζάμες όλη μέρα δεν θα σε κάνει ποτέ να βγεις από το mood του ύπνου με αποτέλεσμα να πέφτει η ψυχολογία σου.

Βάλε δυνατά την μουσική που σου αρέσει

Στην δουλειά σου δεν μπορείς να το κάνεις αυτό! Αναγκάζεσαι να φορά ακουστικά αν θες να ακούσεις κάτι. Τώρα λοιπόν μπορείς να ακούσεις ό,τι μουσική σου αρέσει ή ακόμα και να έχεις στο βάθος να παίζει η αγαπημένη σου σειρά την οποία έχεις δει πάνω από 10 φορές όπως το «Friends».

Μην ανοίγεις συνεχώς το ψυγείο

Προσπάθησε να διατηρήσεις την διατροφή σου. Κάνε κανονικά το lunch break σου για να χαλαρώσεις. Όταν βρισκόμαστε στο σπίτι μόνοι έχουμε την τάση να τρώμε. Πολύ. Συνέχεια. Βάλε ένα τέρμα σε όλο αυτό και ακολούθησε το πρόγραμμά σου. Προσπάθησε να τρως ανά τρεις ώρες. Πρωινό – σνακ – μεσημεριανό – σνακ – βραδινό. Κάνε υγιεινές επιλογές αφού είσαι στο σπίτι. Μην παραγγείλεις επέλεξε να το μαγειρέψεις εσύ με τον δικό σου τρόπο.

Με σύνεση τα social media

Σίγουρα τα social media θα αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου, πλέον ακόμα περισσότερο καθώς θα είναι όχι ένας βασικός τρόπος να μείνεις σε επαφή με τον κοινωνικό σου κύκλο αλλά και μια ακόμη δραστηριότητα για να περάσεις την ώρα. Αποσυνδέσου ωστόσο αν παρατηρήσεις πως κάνεις κατάχρηση και γενικά οριοθέτησε την ώρα που θα βρίσκεσαι στο κινητό σου. Άλλωστε έχεις τόσα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι.

Διαμόρφωσε τον χώρο του σπιτιού σου

Κάνε ξεκαθάρισμα της ντουλάπας σου. Δεν είχες ποτέ χρόνο να το κάνεις τώρα έχεις άπλετο. Καθάρισε σχολαστικά το σπίτι σου θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα. Άλλαξε θέση στα έπιπλα. Οργάνωσε καλύτερα τα ντουλάπια με τα τρόφιμά σου. Μην ξεχάσεις να ποτίσεις τα λουλούδια σου. Είναι τόσα πολλά που μπορείς να κάνεις μέσα στο σπίτι.

Κοίταξε λίγο και τον εαυτό σου  

Μην μένετε ατημέλητοι! Δοκιμάστε ρούχα, χτενίσματα, μακιγιάζ για τις γυναίκες. Περιποιηθείτε τον εαυτό σας καθώς η όμορφη εικόνας μας αποτελεί κύρια πηγή για μια καλή διάθεση.

Μην αφήσεις τις ημέρες να περάσουν χωρίς να απολαύσεις τις στιγμές στο σπίτι σου. Είναι μια κατάσταση διαφορετική από όσες έχουμε ζήσει μέχρι σήμερα. Δεν χρειάζεται πανικός το ότι μένουμε σπίτι δεν είναι απαραίτητα κακό. Είμαστε υπεύθυνοι άνθρωποι και όλοι μαζί πρέπει να λειτουργήσουμε ώστε όλο αυτό να τελειώσει. Δες το ως μια ευκαιρία για να τα βρεις και λίγο με τον εαυτό σου.

Πηγή: must.com.cy